Bergsundsskolan Förskola lågstadieskola på Södermalm, Stockholm

Bergsundsskolan är en för- lågstadieskola belägen i rymliga lokaler vid Hornstull söder i Stockholm. Välkommen att läsa mer om vår verksamhet.

OVERVIEW

This domain bergsundsskolan.se currently has a traffic ranking of zero (the lower the more users). We have audited zero pages within the domain bergsundsskolan.se and found three websites referencing bergsundsskolan.se.

BERGSUNDSSKOLAN.SE RANKINGS

This domain bergsundsskolan.se has seen a alternation quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for bergsundsskolan.se

Traffic ranking (by month) for bergsundsskolan.se

Traffic ranking by day of the week for bergsundsskolan.se

WHAT DOES BERGSUNDSSKOLAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bergsundsskolan.se Mobile Screenshot of bergsundsskolan.se Tablet Screenshot of bergsundsskolan.se

BERGSUNDSSKOLAN.SE HOST

I observed that the main page on bergsundsskolan.se took four thousand seven hundred and fifty milliseconds to load. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
195.74.38.153

I observed that this domain is implementing the Apache server.

Bergsundsskolan Förskola lågstadieskola på Södermalm, Stockholm

DESCRIPTION

CONTENT

This domain bergsundsskolan.se had the following on the web site, "Bergsundsskolan Förskola and lågstadieskola på Södermalm, Stockholm." Our analyzers analyzed that the webpage said " Bergsundsskolan är en för- and lågstadieskola belägen i rymliga lokaler vid Hornstull söder i Stockholm." The Website also stated " Välkommen att läsa mer om vår verksamhet. Bergsundsskolan, förskola, lågstadieskola, Södermalm, Stockholm. Här kan du hitta information om det mesta som rör skolan och vår verksamhet. Ställ ditt barn i kö. Här kan du läsa om nyheter och senaste informationen från Bergsundskolan. Ställ ditt barn i kö." The website's header had Bergsundsskolan as the most important search term. It was followed by förskola, lågstadieskola, and Södermalm which isn't as highly ranked as Bergsundsskolan. The next words they used was Stockholm.

OTHER DOMAINS

Rebeccas Bokblogg

Ni som följer mig på instagram har säkert förstått att jag just nu befinner mig utomlands och det är därför bloggen är lite smått tom. Här njuter jag av värmen och försöker pressa det sista av sommaren för snart börjar ju skolan igen. Läser gör jag också med förhoppningar om att jag ska hinna läsa lite sommarböcker innan skolan börjar. Jag är tillbaka måndag nästa vecka så hörs då! Onsdag 5 augusti 2015. Vad vill jag då få ut med det här? På Christina Wahldéns hemsida.

Borderen Frisco

Ja for det meste fungerer hjemme på parketten. Det eneste som ikke er prøvd er hopp over hinder. I og med parketten er glatt, og det da fort kan bli skader, det vil vi unngå. Så, dersom et ministevne kan arrangeres her i stuen med autorisert dommer er vi rimelig klar. Så den endelige debuten må finne sted på en vindstille dag uten fuglesang, så det blir nok en stund til. Frisco ser ut som de fleste gjør i d.

För övrigt anser jag.

Löpa bör man, annars dör man! Jag vet inte om rubriken stämmer bättre för hundar, men jag har insett att löpning är överlägset för välbefinnandet, både psykiskt och fysiskt. Ta på dig skorna, gå ut, spring! Men det bästa är ändå vad man visar sina medlöpare när man spurtar förbi på upploppet! Vi ses i spåret! Uppla.